Subject: RE: Väike-Maarja ajutise lennupiiranguala kehtestamine
From: "Diana Krotova" <[email-masked]>
To: "'Andres Mumma'" <[email-masked]>
Date: Wed, 16 Oct 2024 11:03:43 +0300

Tere

Anname teada, et vastavalt Teie taotlusele on välja antud järgmine NOTAM
ja kehtestatud ajutine piiranguala:

A2629/24
(A2629/24 NOTAMN Q)EETT/QRTCA/IV/BO/W/000/033/5904N02613E008 A)EETT
B)2410240600 C)2410291500 D)24-25 0600-1400, 28-29 0700-1500 E)TEMPO
RESTRICTED AREA EER2163UAS ESTABLISHED DUE TO UNMANNED AIRCRAFT ACTIVITY
WI: 590730N 0260219E - 590730N 0262249E - 590115N 0262305E - 590113N
0260219E - 590730N 0260219E. PERMISSION FOR ENTERING THE AREA SHALL BE
OBTAINED FROM TEL +372 501 0296. F)SFC G)3300FT AGL)

Tervitades

Diana Krotova

+372 58 07 06 01

From: Andres Mumma <[email-masked]>
Sent: Tuesday, October 15, 2024 5:04 PM
To: Diana Krotova <[email-masked]>; info transpordiamet
<[email-masked]>
Subject: Väike-Maarja ajutise lennupiiranguala kehtestamine

Tere,

Palun võimaluse korral kehtestada Väike-Maarjas ajutine lennupiiranguala
Sisekaitseakadeemia kaugpilootide väljaõppeks.

Lugupidamisega

Andres Mumma

Tel: 5010296

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.